من و تنها من!

به دنبال شناخت خود آغاز به نوشتن میکنم!

من و تنها من!

به دنبال شناخت خود آغاز به نوشتن میکنم!

به نام خدا

سلام به خودم! 

 

بالاخره کاری که از سال ۱۳۸۵ قصدش رو داشتم انجام شد.داشتن یه جای خصوصی واسه خوده خودم! 

البته قبلا هم انجام داده  اما بنا به دلایلی پاکش کرده بودم! 

آدرس اینجا رو هیچ یک از آشناها حتی شوهرم هم قرار نیست داشته باشه که بتونم هر چی دلم میخواد بنویسم!!  

واسه ما زنها داشتن یه جایی که بتونیم هی توش منم منم  کنیم غنیمته!البته نمیتونم این مسئله رو  برای عموم جامعه نسوان نسبت بدم اما خودم شخصا تو زندگیم اونقدر باید از خواسته های  خودم برای مصلحت زندگی.شوهر و پسرم  بگذرم که فک کنم کلی حرف و خواسته ناگفته توی دلم روی هم تلانبار شده که عین یه کلاف روچ شده نمیشه سر و تهش رو پیدا کرد.  

فقط هر از گاهی اعلام وجود میکنه و منو برای مدتی به کمای روحی فرو میبره! 

اما این دفعه این اظهار  وجود باعث ایجاد این جای شخصی برای خودم شده!خوشحالم. و امیدوارم این نوشتنا باعث بشه خودم رو بهتر بشناسم! 

خودی که توی این 29 سال زندگی تغییرات زیادی کرده و گاهی اوقات با این تغییرات حتی خودشو شگفت زده کرده! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد